FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Дитячий мовний загін «Sunlight»/Files/images/tabr/20170530_112114-1.jpg

Наприкінці 2016-2017 навчального року на базі дитячого оздоровчого табору «Сонечко» був організований мовний загін «Sunlight», де 25 дітей вивчали англійську мову. Загін працював протягом 3-х тижнів у період з 29 травня по 16 червня 2017 року. У п’ятиденному режимі з 8:00 до 13:00. Темою «Sunlight» було «Спорт та здоров’я». Головною метою роботи загону було популяризація вивчення англійської мови , створення умов, за яких англійська мова стане не ціллю, а інструментом досягнення мети, застосування методу проектної діяльності, а саме:

/Files/images/tabr/20170608_092859.jpg формування іншомовної комунікативної компетенції через використання традиційних та інноваційних форм вивчення іноземної мови, зокрема, вміння використовувати іноземну мову в побуті;

удосконалення граматичних навичок з письма, розвиток логічного мислення, зв’язного мовлення, розвиток творчої індивідуальності .

/Files/images/tabr/20170616_092941.jpg формування позитивної мотивації до (сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, що спонукають людину до діяльності ) вивчення іноземної мови;, розвиток природнього інтересу до отримування нових знань , вмінь , навичок;

/Files/images/tabr/IMAG0065.jpg популяризація здорового способу життя;

розвиток вміння працювати в колективі та групах.

У роботі загону було задіяно 7 вчителів англійської мови. Все, що сприяло змістовному і цікавому життю в мовному таборі стало результатом чіткої, обдуманої роботи колективу вчителів. Наставники мовного табору спрямували свою роботу на те, щоб стимулювати дітей користуватися іноземною мовою і практикувати її в іграх, сценках та інших цікавих формах роботи, навчити школярів спілкуватися іноземною мовою так, щоб вони могли не тільки підтримати розмову англійською мовою, а й в майбутньому без проблем здавати ЗНО, а також в подальшому житті конкурувати як фахівці зі знанням мови.

/Files/images/tabr/IMAG0069.jpg Для учнів це стало шансом подолати мовний бар'єр.

Вчителі-тренери вчили учнів співпраці в команді, пошуковій роботі та ділитися, набувати досвід під час виконання презентацій творчих проектів.

/Files/images/tabr/image-0-02-04-1eb92485afd5d30dbb15ebdc5eae51685ab3bac933c2eb44cb7c0aee74ab0926-V.jpg Сподобалось учням працювати на свіжому повітрі. В іграх діти вчили слова які їм були не відомі з теми «Sport and health». Щодня діти мали різні теми проектної діяльності загалом їх було 14. Кожного дня діти виконували пошукову діяльність, займалися хендмейдом, малювали та оформлювали презентацію своїх проектів. Під час роботи вони зустрічали нові для себе слова, які діти розучували в іграх на свіжому повітрі, таким способом вчителі показували дітям що можна вивчати мову не лише працюючи з книжкою, а і в іграх з друзями, що так само допомагало популяризувати здоровий спосіб життя.

/Files/images/tabr/image-0-02-04-34d2458fb6f7434671a0bcc5d3e0014593a8862179e95b9b93dda935924804f4-V.jpg Виховний процес з дітьми в таборі поєднував відпочинок, навчання та спорт .

Діяльність педагогів мала 6 напрямів:

· мовленнєвий (вдосконалення володіння мовою),

· фізично-оздоровчий (фізичне загартовування, формування здорового способу життя),

· навчально-пізнавальний (творча діяльність, оволодіння знаннями про країну, мову якої вивчаємо; розвиток здібностей, талантів, забезпечення умов для самореалізації),

· предметно-перетворювальний (оволодіння основними сферами життєдіяльності, бережливе ставлення до праці, уміння долати труднощі, формування звички виконувати доручення,),

· соціально-комунікативний (управління колективом, рольові ігри, конкурси і т.д.),

· оцінно-орієнтаційний (засвоєння нормативних знань, правил і питань, норм, цінностей, формування оціночних умінь, ).

/Files/images/tabr/IMG_1598.png Кожен день у таборі був насичений новими подіями, враженнями, почуттями. Розробивши план з незвичайними, на наш погляд, заходами, ми опиралися на те, що дітям влітку хочеться, в основному, розважатись, трішки займатись творчістю і бачити результат своєї творчості не у вигляді постера чи якогось «папірця», а у вигляді чогось більш практичного і незвичайного. Творчості і відпочинку було достатньо в нашій діяльності.

Кожен проект мав елементи пошукової діяльності, елемент творчості, оформлення, елемент презентації проекту. Одним з результатів творчої роботи стало складання девізу нашого загону, який діти з задоволенням розучили. Вивчали пісні англійською мовою. Підготували флешмоб « Hey, mama». Вели фотощоденник « Our camp».

/Files/images/tabr/P70613-122811.jpg Підсумком роботи стало святкове закриття під час якого було представлено танцювальні флешмоби та презентація моментів життя у таборі, які запам’яталися найбільше.

Кiлькiсть переглядiв: 55